Internationale Judo Federatie (IJF)

The Mystery of the Kodokan

Tijdens het WK Judo in 2022 geeft de Internationale Judo Federatie (IJF) in-game judopakken weg in Minecraft. In de game opent de IJF haar deuren om nieuwe generaties te betrekken bij de judosport en haar waarden. Na de eerste campagne, die zich tijdens de Olympische Spelen afspeelde in de het Olympische Stadion, nemen we spelers terug naar de geboorteplaats van judo - de Kodokan in Tokio.

Stichting Collectieve Propaganda van het Nederlandse Boek (CPNB)

De Waanzinnige Boomhut Avonturen

CPNB en Natuurmonumenten activeren hun samenwerking via een bijzondere Minecraft experience, die als verrijking dient van de Kinderboekenweek.

Samsung

Ingame shirtsponsor in FIFA22

Samsung Galaxy staat in de FIFA22 game prominent op het shirt van Team Gullit. Het merk verschaft zichzelf een plek ín de game, en is zichtbaar voor gamers en hun tegenstander tijdens FIFA22-wedstrijden.

De Leescoalitie

Verborgen verhalen

De Leescoalitie en Ubisoft slaan de handen ineen tegen ontlezing onder jongeren. We ontwikkelen nieuwe leesverhalen die geïnspireerd zijn door de wereld van Assassin's Creed Valhalla.

Sanquin

#MyFirst Blood

Ruim 7.400 jongeren registreren zichzelf als bloeddonor gedurende de #myfirstblood campagne. Sanquin verbindt zich als partner aan de LEC en beloont donoren met een League of Legends skin.

International Judo Federation

The Mystery of the Budokan

Na 57 jaar komt het Olympisch judo toernooi terug naar de Budokan in Tokio. Om een nieuwe generatie te verbinden aan de waarden van de judosport lanceert de International Judo Federation een speciale Minecraft Experience, met het historische stadion in de hoofdrol.

CAMPAGNE

#Cruyff98

Ook onze eigen fascinatie voor een onderwerp kan ervoor zorgen we campagne op touw zetten. Waarom heeft Johan Cruyff geen 98-ranking in FIFA? Samen met Koen Weijland en 39.000 voetbalfans springen we op de bres.

DOMINO’s pizza

Beste Bijbaan voor Gamers

Duizenden pizzabakkers- en bezorgers werven in een oververhitte bijbaanmarkt. Het partnership met de edivisie zorgt voor een significante stijging van Domino’s als favoriete bijbaan onder Nederlandse jongeren.

SANQUIN

Wereldrecord Bloedgroep Bepalen

Als de EK Finale League of Legends plaatsvindt in Rotterdam Ahoy, kan Sanquin daar niet ontbreken. Als partner verzorgen we de meest in het oog springende activatie, en vestigen we het wereldrecord bloedgroep bepalen met gamers!

KPN

KPN Edivisie Cup

In het seizoen 2018/19 begeleidden we het partnership van KPN met de edivisie. Hoogtepunt is de KPN Edivisie Cup activatie. Ruim 5.000 FIFA19-spelers schrijven zich hiervoor in.