en

© The Invaders 2023.

Contact

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Klant: Blood Centers of America (BCA)

Case: Heal for Real

Partner: Team Liquid

Game: Meerdere (nee, dat is geen game naam)

“Het tekort aan bloeddonaties is iets dat wij alleen als samenleving kunnen oplossen. Daarom past dit doel zo goed bij ons.”

Victor Goossens, founder Team Liquid.

Hoe kunnen we de bekendheid en aantrekkelijkheid van bloeddonatie bij Amerikaanse jongeren verhogen?

Pitch:

We koppelen BCA als partner aan Team Liquid, een van de grootste en meest succesvolle esports teams van de Verenigde Staten. De samenwerking wordt een jaar lang online en offline geactiveerd.

Ook ontwikkelen BCA en Team Liquid samen exclusieve incentives voor fans die bloed doneren. Onder het campagne thema #HealforReal worden esports mobile blood drives georganiseerd en dragen de spelers van het CS:GO team eenmalig een rood i.p.v. het karakteristieke blauwe tenue tijdens een van de belangrijkste wedstrijden van het jaar. Dit alles om de aandacht van bloeddonatie in de Esports community te verhogen.

Resultaten:

36.886 bekeken kijkuren op Twitch tijdens de Blood Centers of America charity stream i.s.m. Team Liquid.

Tijd om te beginnen met je gaming campagne? Of denk je dat je ons kunt verslaan in CS:GO? Let’s go!

Meer weten