

Klant: Domino’s Pizza
Case: Beste bijbaan voor gamers
Partner: eDivisie
Game: FIFA20
‘Onder scholieren en studenten stijgt Domino’s als favoriete bijbaan van plek 71 naar 8.’
Arbeidsmarkt Gedrag Onderzoek van Intelligence Group
Verhoog de aantrekkelijkheid van Domino’s als werkgever onder studenten en scholieren.
Pitch:
We verbinden Domino’s als partner aan de eDivisie. Onder het campagnethema ‘Beste bijbaan voor gamers’ bewijzen we een jaar lang waarom Domino’s de perfecte werkgever is. Zo krijgen huidige en nieuwe werknemers de mogelijkheid om als eerste de FIFA20 game te spelen en wordt voor dezelfde groep een reis naar Gamescom georganiseerd. Het partnership explodeert wanneer we de analisten en presentatoren van de eDivisie in een Domino’s vestiging laten meedraaien in de videoserie ‘Commentatoren in je oren’.
Resultaten:
- Domino’s als grootste stijger (van 71 naar 8) in de lijst favoriete bijbaan onder scholieren en studenten
- 250.000 views ‘Commentatoren in je oren’ video’s (zonder mediabudget).
99% positief sentiment voor de video’s op YouTube. - Beste bijbaan voor gamers is beloond met een SAN Accent.
Zin in een pizzapunt? Of wil je meer weten over deze case? Kom langs en check ons menu!