en

© The Invaders 2023.

Contact

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Klant: KPN

Case: KPN eDivisie Cup

Partner: eDivisie

Game: FIFA

’Het bijzondere aan de KPN eDivisie Cup is dat amateurs én professionele FIFA-spelers van bekende clubs deelnemen.’

NOS Jeugdjournaal

Hoe benut KPN haar eDivisie partnership om FIFA fans dichter bij hun helden te brengen?

Pitch:

KPN verbindt zich aan de eDivisie. We kiezen als thema van dit partnership het dichter bij elkaar brengen van FIFA fans met hun helden: professionele gamers. De grootste activatie is de KPN eDivisie Cup. KPN zet naast de reguliere eDivisie een nationaal bekertoernooi in FIFA19 op. Ruim 5.000 jongeren schrijven zich in en nemen het op tegen de professionele spelers uit de eDivisie. Met een hoofdprijs die iedere fan wil winnen: een reis naar de Champions League finale.

Resultaten:

  • Ruim 5.000 jongeren schrijven zich in voor de KPN eDivisie Cup.
  • De KPN eDivisie Cup zorgt voor enorm positieve aandacht onder gamers. Eindelijk kunnen zij zich (live en online) meten met hun helden. O.a. NOS Jeugdjournaal en Hart van Nederland doen verslag van de finale.

Kom bij ons langs om te kijken hoe je de gaming community kunt omarmen. Of probeer ons te verslaan met FIFA.

Meer weten