
Strateeg
Gezocht: een strateeg. Idealiter een strateeg die zich realiseert dat we eigenlijk een tacticus zoeken. Of wellicht is dat ook niet de juiste titel en moeten we het daar eens over hebben. Maar jij kunt jouw positie in die discussie in ieder geval goed onderbouwen en bondig verwoorden.
Bij The Invaders maken we als specialist de mooiste ‘gaming for brands’ campagnes. Altijd vanuit een inzicht, bij voorkeur met een impact op de gaming community of zelfs de maatschappij en altijd vanuit ons fundamentele vertrekpunt: radically putting players first.
We zoeken een strateeg die direct samenwerkt met ons creatief team voor de ontwikkeling van nieuwe en optimalisatie van bestaande concepten en programma’s.
Strategie
Je zoekt en vindt relevante inzichten waarop we onze concepten stoelen.
Je vertaalt (bestaande) merkstrategie naar onze concepten en plannen.
Je weet onze inzichten te duiden met relevante onderbouwingen.
Je kan de vertaalslag maken naar pragmatische haakjes voor gaming for brands concepten.
Je bent bijzonder goed in het meenemen van je audience in jouw en onze visie op vraagstukken.
Je legt de basis voor onze decks, concepten en visiestukken.
Je helpt mee om onze positie als thought leader uit te bouwen.
Je bent adviseur van opdrachtgevers en overziet het totale ecosysteem van adviseurs en bureaus waarmee zij opereren.
Je weet de juiste elementen uit te lichten in onze cases, het werk dat we laten jureren.
Campaign planning
Je bent in staat om een eerste visie op een campagneplan te ontwikkelen.
Je bent sparringpartner van de betrokken mediabureaus en specialisten.
Je optimaliseert bestaande campagnes op basis van de feedback en data die we ontvangen.
Je begeleidt onderzoeksbureaus bij het meetplan van onze campagnes.
Je bent in staat om eigen onderzoek in samenspraak met externe partijen op te zetten.
Jij staat aan de basis van onze concepten, weet inzichten te ontwikkelen voor onze creatieven, legt de basis voor onze presentaties, doet een aanzet voor het 360 graden plan én optimaliseert die plannen als ze in executie zijn. En we hopen dat jij een voorzet doet voor de ideale titel voor die rol.
We verwachten een aantal jaar relevante ervaring aan bureauzijde.
Digital is je basis en affiniteit met gaming is een hele grote pré.
Wat bieden wij?
Een plek in een organisatie die je helemaal zelf kunt invullen. Samen met de MD ga je de groei verder uitbouwen en het fundament van advies verder neerzetten. In een bedrijf waar je zelfstandig kan en mag werken op klanten, waar pro-activiteit beloond word en waar de work-life balance net zo op orde is als onze maatschappelijke impact.
Niet onbelangrijk: we zijn dus aan het bouwen. Het betekent dat je de ene dag strategisch advies levert, maar vervolgens ook nog zelf meewerkt aan de uitvoering daarvan. Samen met ons creatief team, account en de managing director leg je de basis voor onze verdere groei, als bureau, maar vooral ook als thought leader in deze snelgroeiende markt.
Voor vragen en informatie én voor je reactie kun je contact opnemen met Frieda.