en

© The Invaders 2023.

Contact

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.
background-Gaming Creative

Gaming Creative


Gezocht: Een creatief die op basis van een strategie of gaming insight het perfecte big idea weet te ontwikkelen in ons domein: gaming for brands.

Dat betekent dat ervaring in het bedenken, uitdenken en presentatiegereed maken van overkoepelende campagneideeën een must is. Idealiter wil je deze ook nog eens zelf presenteren, omdat je helemaal gelooft in jouw werk.

Kennis en passie voor gaming, digital en mediatrends zijn noodzakelijk evenals de skill om voorgenoemde te kunnen duiden aan onze opdrachtgevers: top level klanten die je over marketing niets hoeft uit te leggen.

Wie zoeken we?


Je hebt ervaring opgedaan in conceptonwikkeling bij een (creatief) bureau. Brainstorms zijn je natuurlijke habitat en die eindig je het liefst met: ‘Ja, over twee dagen staat het in een keynote’.

Je weet de vertaalslag tussen briefings, inzicht en big idea te maken én helder op papier te zetten. Liefst bondig, want onze collega’s van strategie hebben bij ons al vaak teveel slides nodig.

Je bent een ‘t-shaped professional’ op het gebied van creatie waarbij je een specialisatie meebrengt op het gebied van copy, digital media, social of (video) content. Op het gebied van marketing en media heb je een solide basis.

Kunnen werken in Adobe Creative Suite is een plus, Keynote is je basis.

Je werkt in een creatief team direct samen met in-house content specialisten, een art director, game consultants, een strateeg en een creative director (aan wie je ook rapporteert). Daarnaast werk je intensief samen met ons grote team aan ‘creatieve vrienden van de show’, ons account team en natuurlijk: onze gewaardeerde opdrachtgevers.

Niet onbelangrijk: in game culture geloven wij in radically putting players first. Hoe we dat invullen leggen we je graag uit, maar eigenlijk zou dat nu al logisch moeten klinken.

Hier herken jij jezelf in


– Je hebt minimaal HBO werk- en denkniveau en ruime werkervaring.
– Je hebt ervaring met het werken voor commerciële opdrachtgevers en met het werken aan meerdere projecten tegelijk.
– Je hebt een duidelijke visie op content en creatie.
– Je volgt de laatste (content) marketing trends op de voet.
– Je bent proactief en kunt zelfstandig werken.
– Natuurlijk ben je stressbestendig en flexibel.
– Je kunt goed communiceren en adviseren.
– Je bent digital native.
– Bureauervaring is een must.

Wat bieden wij?


Een plek in een groeiende organisatie. Waar je je eigen plek nog kan invullen en kan meebouwen aan het succes… Waar je zelfstandig kan en mag werken op klanten, waar pro-activiteit beloond word en waar de work-life balance net zo op orde is als onze maatschappelijke impact.

Meebouwen aan een boutique agency die haar voorsprong in ‘gaming for brands’ hard aan het uitbouwen is past bij je.

Niet onbelangrijk: we zijn aan het bouwen. Dat moet bij je passen. Het betekent dat je de vaak werkt aan de eerste conceptvoorstellen, maar een volgende dag ook nog zelf kan meewerken aan de uitvoering daarvan.

Voor vragen en informatie én voor je reactie kun je contact opnemen met Frieda. ([email protected])