en

© The Invaders 2023.

Contact

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.
background-Account Director (32-40 uur)

Account Director (32-40 uur)


Ben jij op zoek naar een leidende rol bij het beheren van klantrelaties en het coördineren van campagnes. En bezit je een combinatie van leiderschap, strategisch denken, uitstekende communicatievaardigheden en een goed begrip van zowel de markt als de behoeften van de klant. En wil je de verantwoordelijkheid voor het beheren van belangrijke klantrelaties en het bevorderen van zakelijk succes?

Zet je je daarnaast graag in voor klanten én voor de maatschappij? Ben je een teamspeler en heb je interesse in wat gaming voor merken kan doen? Zo ja, lees dan verder om meer te weten over onze vacature van Account Director!

Wat zoeken wij?


Als Account Director bij The Invaders ben je eindverantwoordelijk voor en deel van de klanten, waarbij je je met liefde inzet voor strategie en conceptontwikkeling voor deze merken. Jij bent het centrale aanspreekpunt voor onze belangrijkste klanten en zorgt ervoor dat hun wensen en behoeften vertaald worden naar innovatieve en effectieve concepten. Je stuurt een team van professionals aan om te zorgen voor een vlekkeloze uitvoering van onze projecten. Daarnaast draag je zorg voor het totale budget en bewaak je de financiële gezondheid en jaarplannen van de accounts.

Met jouw energie, opgeruimde karakter en humor kun je als geen ander organiseren en structureren, en zorg je dat iedereen op de hoogte wordt gehouden. Je bent scherp op gemaakte afspraken, zorgt voor tijdige afstemming, brieft externen, mediabureaus en partners, en voelt je comfortabel bij het sparren over communicatieplannen, de strategische aanpak en de finetuning van activatie.

Tot slot ben je als Account Director verantwoordelijk voor het bijhouden van alle marketinggegevens betreffende het account, inclusief marktontwikkelingen en concurrentieanalyse. Je bent constant op de hoogte van de laatste trends binnen het vakgebied en gebruikt deze kennis om je klanten optimaal te bedienen.

Hier herken jij jezelf in


– Minimaal 5-7 jaar werkervaring aan bureauzijde
– HBO- of WO-werk- en denkniveau, eventueel aangevuld met relevante marketingopleidingen
– Je hebt leidinggevende ervaring en bent in staat een team te inspireren en motiveren
– Je werkt graag in een team en kunt daarbinnen zelfstandig je verantwoordelijkheden oppakken
– Je bent een organisatie-natuurtalent
– Je komt goed uit je woorden, zowel op papier als in meetings
– Creatief denken is je niet vreemd
– Je vrienden kennen je als een pietje precies
– Je hebt een hart voor de maatschappij
– Beheersing van de Engelse taal in woord en geschrift is een pre

Taken en verantwoordelijkheden


– Eindverantwoordelijkheid voor de strategie, conceptontwikkeling en uitvoering van projecten
– Je bent het eerste aanspreekpunt voor strategische klanten zowel intern als extern
– Rapporteert aan: Managing Director
– Onderhoudt dagelijks contact met de klant op strategisch niveau
– Verantwoordelijk voor het totale budgetbeheer van projecten
– Bewaakt de uitvoering en voortgang van projecten en informeert iedereen hierover
– Maakt strategische planningen en begrotingen
– Stelt voortgangsrapportages op
– Geeft leiding aan projectmanagers en andere teamleden
– Blijft op de hoogte van ontwikkelingen binnen het vakgebied, de klant en marktontwikkelingen

Wat bieden wij?


– Een veelzijdige baan met nationale en internationale klanten.
– Marktconform salaris
– Werken in een jong, gedreven team vol humor en gezelligheid (en een gezonde dosis competitiviteit)
– Een plek op ons fijne kantoor in Haarlem, dat we delen met zusterbedrijven HiRo en HdI
– Uiteenlopende verantwoordelijkheden en de ruimte om jezelf te ontwikkelen en nieuwe werkzaamheden op te pakken
– Legendarische teamuitjes, vrijmibo’s en teamactiviteiten

Een plek in een groeiende organisatie, waar je je eigen plek nog kan invullen en kan meebouwen aan het succes. Waar je zelfstandig kan en mag werken op klanten, waar pro-activiteit beloond wordt en waar de work-life balance net zo op orde is als onze maatschappelijke impact.

Meebouwen aan een boutique agency die haar voorsprong in ‘gaming for brands’ hard aan het uitbouwen is past bij je. Affiniteit met gaming is daarom een grote pré.

Niet onbelangrijk: we zijn aan het bouwen. Dat moet bij je passen. Het betekent dat je de ene dag advies levert, maar een volgende dag ook nog zelf meewerkt aan de uitvoering daarvan. Samen met het team bouwen we onze organisatie uit, waar jij echt de spin in het web bent als het gaat om de realisatie van projecten.

Wij werken op dit moment voor klanten als: CPNB, Just, Lego, Randstad, Samsung en Vegetarische Slager, maar ook de internationale klanten KNORR en 988 Suicide & Crisislifeline.

Voor vragen en informatie én voor je reactie kun je contact opnemen met Frieda. ([email protected])